نکات و راهنما خرید مبل ال

Tips And Help To Buy Sofa L

تاریخ انتشار : دوشنبه 20 اردیبهشت 1400
نکات و راهنما خرید مبل ال
انتخاب و خرید مبل با توجه به تنوعی که در بازار وجود دارد افراد رو دچار سردرگمی می کند، اما در نهایت افراد باید با توجه به سلیقه و دکوراسیون منزل خود اقدام به خرید کنند.
اگر شما قصد خرید مبل ال را دارید این مطلب را از دست ندهید چرا که قصد داریم در این مطلب شما را برای خرید مبل ال باکیفیت تر راهنمایی کنیم.
مبل ال ، مناسب برای فضاهای کوچک
وقتی قصد خرید مبلمان را دارید باید به فضای منزل خود توجه کرده و مبلی خریداری کنید که برای اتاق نشیمن شما مناسب باشد.
مثلا اگر اتاق نشیمن شما کوچک و زاویه دار است می توانید مبل ال خریداری کنید چرا که این مبل فضا بیشتری برای نشستن در اختیار شما قرار می دهد در حالی که خود فضا کمی را اشغال می کند.
برای خرید این مبل به زاویه منزل خود دقت کنید تا اشتباهی مبلی با زاویه مخالف خریداری نکنید.
خرید مبل ال
وقتی برای خرید مبلمان ال مراجعه کردید لازم است نسبت به جنس کلاف، فوم نشیمن و پارچه روکش مبل اطلاعات کسب کنید.
کلاف مبلمان بیشتر از نوع چوب سفید ساخته می شود، اما ممکن است از چوب راش گرجستان نیز برای کلاف یا نما مبل استفاده کنند. همچنین در مناطق شرجی بخاطر آب و هوا خاصی که دارند معمولا از چوب روس برای ساخت مبلمان در این مناطق استفاده می شود.
فوم نشیمن انواع مختلفی دارد اما بهترین نوع آن فوم سرد است چرا که قابلیت ارتجاعی بیشتری داشته و در نتیجه ماندگارتر است. می توانید با فشار دست روی نشیمنگاه مبلمان این مورد را بررسی کنید اگر پس از فشار، نشیمن سریع به حالت اولی خود باز گردد فوم آن از جنس سرد است.
برای نشیمن مبل ها از اسفنج 30 یا 35 کیلویی نیز استفاده می شود، این اسفنج ها نیز سفت بوده و مقاومت زیادی دارند در نتیجه دیرتر خراب می شوند.
پارچه روکش مبل نیز انواع مختلفی دارد و شما به سلیقه خودتان باید ان را انتخاب کنید پارچه چرم، نخی و حتی مخمل.
هر کدام از این پارچه ها خصوصیات خاص خود را دارند مثلا پارچه چرمی باعث می شود دکوراسیون شما لوکس تر بنظر آید یا انتخاب روکش پارچه ای موجب ایجاد حس راحتی و آرامش بیشتر می شود. از روکش های مخمل پرز دار هم می توانید برای بزرگتر نشان دادن فضای نشیمن خود استفاده کنید.
همچنین دقت داشته باشید که پارچه مبلتان از نوع قابل شستشو باشد تا در تمیز کردن و شستن آن با مشکلی روبرو نشوید.
مبل ال تخت خواب شو
یکی دیگر از مبل هایی که روز به روز طرفداران بیشتری را به خود جلب می کند مبل تختخواب شو است.
مبل ال تختخواب شو نسبت به مبل ال های معمولی مزیت بیشتری دارد و برای خانه های کوچک یا کسانی که معمولا مهمان های زیادی دارند مناسب است.
مبل ال ترکیه
مبلمان تولیدی کشور ترکیه با بالاترین کیفیت تولید شده و به همین نسبت قیمت بالایی هم دارند.
باید بدانید که ما در ایران در صنعت مبلمان پیشرفت زیادی داشته ایم و کارگاه های ما مبلمان هایی با کیفیت بالا و البته قیمتی بسیار مناسب تر از قیمت مبلمان ترکیه ای تولید می کنند. شما می توانید طرح مورد نظر خود را به کارگاه های تولیدی مبلمان دهید تا همان را برای شما بسازند.
مبل ال ارزان
همیشه یکی از فاکتورهای مهم که در زمان خرید به آن توجه می شود فاکتور قیمت است. افراد ترجیح می دهند که یک محصول را با قیمت کمتر و کیفیت بهتر خریداری کنند. این امکانی است که کمتر برای افراد فراهم می شود چرا که هر چه محصول بهتر بوده و از متریال با کیفیت تری ساخته شده باشد بالطبع قیمت بالاتری نیز دارد.
اما ما در سایت مبل سپهر در تمام طول سال محصولات خود را با تخفیف های باور نکردنی عرضه می کنیم تا شما عزیزان در تمام طول سال با هر بودجه ای که دارید بتوانید مبلمان مورد نظر خود را با کیفیت بالا و قیمت کم خریداری کنید.
مبل ال باکس دار
بعضی از مبل های ال در کنج خود یک میز مانندی دارند که علاوه بر کاربرد به عنوان میز، باکسی برای گذاشتن برخی از وسایل نیز هست. همچنین می توانید در کنار مبل ال خود شلف های باکس دار نیز خریداری کنید و علاوه بر باکس از آنها به عنوان نشیمن نیز استفاده کنید.
مبل ال یو شکل
در سال های اخیر تولید کنندگان دست به تولید مبلمان جدیدی به اسم مبل یو زده اند بر خلاف مبل ال که زاویه دار است این مبلمان نیم دایره بوده و به خاطر شباهت به حرف یو به این نام خوانده می شود.
این مطلب را به اشتراک بگذارید
نکات و راهنما خرید مبل ال نکات و راهنما خرید مبل ال نکات و راهنما خرید مبل ال نکات و راهنما خرید مبل ال
راه ارتباطی با «مبل سپهر»

آدرس : قم ، بنیاد ، خیابان شهیدان همتی ، کوچه 8 ، پلاک 29 ، طبقه همکف

پست الکترونیکی : info@mobl-sepehr.ir

تلفن پشتیبانی : 02532705305

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ای نماد - مبل سپهر
رسانه های دیجیتال - مبل سپهر
تمامی کالاها و خدمات این وب سایت ، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است
تمامی حقوق این وبسایت متعلق به سایت «مبل سپهر» میباشد