قوانین و مقررات مبل سپهر

کاربر گرامی لطفا موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه های کاربردی مبل سپهر به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به سایت مبل سپهر هنگام استفاده از پروفایل شخصی ، طرح های تشویقی ، ویدئوهای رسانه تصویری مبل سپهر و سایر خدمات ارائه شده توسط مبل سپهر به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس ها و خدمات مبل سپهر است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین مبل سپهر از سوی کاربر است.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج ، جایگزین کلیه توافق های قبلی محسوب می شود.
قوانین عمومی
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه های مبل سپهر منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران ، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج ، رویه ها و سرویس های مبل سپهر تغییراتی در آینده ایجاد شود ، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هر گونه تغییر است.
تعریف مشتری یا کاربر
مشتری یا کاربر به شخصی گفته می شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است ، به ثبت سفارش یا هر گونه استفاده از خدمات مبل سپهر اقدام کند.
همچنین از آنجا که مبل سپهر یک وب سایت خرده فروشی آنلاین است ، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می کند.
ارتباطات الکترونیکی
هنگامی که شما از سرویس ها و خدمات مبل سپهر استفاده می کنید ، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می کنید و یا به مبل سپهر ایمیل می زنید ، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه ها باشد ، شما موافقت می کنید که مبل سپهر به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی ، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین آدرس ایمیل و تلفن هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می کند ، تنها آدرس ایمیل و تلفن های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ های شرکت از طریق آنها صورت می گیرد.
جهت اطلاع رسانی رویداد ها ، خدمات و سرویس ها ، امکان دارد مبل سپهر برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید.
توجه داشته باشید که 300071151 و 50002763652 تنها شماره هایی است که مبل سپهر از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال می کند. همچنین این شماره ها سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویداد ها ، خدمات و سرویس های ویژه مبل سپهر را به اطلاع کاربران می رساند و روشن است که امکان دریافت پیام های شما از طریق آن وجود ندارد.
همچنین ممکن است مبل سپهر از طریق شماره 50002763652 برای برخی کاربران یا مشتریان خود ، سوال نظرسنجی ارسال کند.
بنابراین ارسال هر گونه پیامک تحت عنوان مبل سپهر ، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام مبل سپهر است و در صورت دریافت چنین پیامکی ، لطفا جهت پیگیری قانونی آن را به info@mobl-sepehr.ir اطلاع دهید.
سیاست ‌های رعایت حریم شخصی
مبل سپهر به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می کنند ، احترام گذاشته و از آن محافظت می کند.
مبل سپهر متعهد می شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا ، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن تر و امن تر شدن استفاده شما از سایت را ، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت مبل سپهر ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می دهید.
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات مبل سپهر ، مانند متن ، گرافیک ، آرم ، آیکون دکمه ، تصاویر ، ویدئوهای تصویری ، موارد قابل دانلود و کپی ، داده ها و کلیه محتوای تولید شده توسط مبل سپهر جزئی از اموال مبل سپهر محسوب می شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار مبل سپهر است و هر گونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی ، حق پیگرد قانونی را برای مبل سپهر محفوظ می دارد. علاوه بر این ، اسکریپت ها ، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط مبل سپهر و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار مبل سپهر است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهره برداری و استفاده از لیست کالاها ، مشخصات فنی ، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات سایت مبل سپهر و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری ، هر گونه استفاده از داده کاوی ، روبات ، یا روش‌ های مشابه مانند جمع آوری داده ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای مبل سپهر محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات مبل سپهر ، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌ هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می ‌پذیرد به عهده کاربران است.
تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما ، پایگاه رسمی این سایت یعنی mobl-sepehr.ir است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرس های رسمی و تایید شده در سایت ، با شما تماس نمی‌ گیریم. وب سایت مبل سپهر هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از mobl-sepehr.ir و همچنین ، هیچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامه ‌های گفتگوی اینترنتی همچون Yahoo Messenger یا MSN Messenger و غیره ندارد و هیچ گاه با این روش ها با شما تماس نمی گیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط ، تنها می توانند از آدرس های ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.
ثبت ، پردازش و ارسال سفارش
1 - روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته ، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می شوند. مبل سپهر به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش گذاری می دهد.
2 - کلیه سفارش های ثبت شده در سایت مبل سپهر به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و نمایش پیش سفارش ، در صف پردازش قرار می گیرند. مبل سپهر همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش های ثبت شده ، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می دهد.
3 - پس از تکمیل سفارش توسط کاربر ، پشتیبانی مبل سپهر به صورت تماس تلفنی با مشتری ، جزییات کالا و مشخصات تماس (آدرس ، شماره تماس تحویل گیرنده) سفارش را تایید می نماید . بدیهی است پس از تایید توسط مشتری ، سفارش لغو و یا قابل تغییر نمی باشد.
4 - مبل سپهر مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش گیری جدید ، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش های ثبت شده قبل از توقف سفارش گیری ، پردازش و ارسال می‌ شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از کالاها به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی ، برای مبل سپهر محفوظ است.
5 - در صورت بروز هر گونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت مبل سپهر ، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری ، برای مبل سپهر محفوظ است. مبل سپهر در اسرع وقت وجوه دریافتی را طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می نماید و مشتری با ورود به سایت مبل سپهر می پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.​
6 - کاربران باید هنگام سفارش کالا مورد نظر خود ، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست ، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس ، ایمیل و شماره تماس های همراه و ثابت توسط مشتری ، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد ، مبل سپهر جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می تواند از مشتری ، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین ، مشتریان می توانند نام ، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد ، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
7 - حساب کاربری هر مشتری شامل نام و نام خانوادگی باید با اطلاعات مدارک شناسایی مطابقت داشته باشد و در صورت عدم تطابق ، فروشگاه های اینترنتی مجاز به ارائه خدمات به این گروه از مشتریان نخواهد بود. لذا خریداران محترم می بایست با ارائه تصویر کارت ملی خود و خرید از طریق کارت بانکی متعلق به شخص خریدار که با هویت سفارش دهنده در تطابق می باشد ، اقدام به ثبت سفارش نمایند.
لازم به ذکر است که این امر به منظور جلوگیری از سواستفاده های احتمالی و مواردی نظیر جلوگیری از خرید با کارت های سرقت شده و موارد مشابه در نظر گرفته شده است.
8 - با توجه به ثبت سیستمی سفارش ، به هیچ عنوان امکان صدور سفارش مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر سفارشی که به نام شخص حقیقی صادر شده ، به نام شخص حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش ، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند و اگر نیاز دارند که سفارش به نام حقوقی برای آنها صادر شود ، هنگام ثبت سفارش خود ، با انتخاب گزینه " تکمیل اطلاعات حقوقی " و وارد کردن مشخصات سازمان موردنظر ، برای خرید سازمانی و دریافت سفارش رسمی اقدام کنند.
همچنین آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویل گیرنده ثبت یا انتخاب می کند ، در سفارش درج خواهد شد و لازم است درخواست کنندگان سفارش به نام شخص حقوقی هنگام ثبت سفارش به این نکته توجه کافی داشته باشند ، چرا که تغییر آدرس درج شده روی سفارش پس از پردازش و تایید سفارش ، به هیچ عنوان امکان پذیر نخواهد بود.
9 - از آنجا که مبل سپهر یک وب سایت خرده فروشی آنلاین است ، سفارش یک کالا به تعداد بالا ، مغایر با هدف مصرف خریدار است ، در صورت ثبت این مورد و یا سفارشاتی که با تعداد اقلام بالایی همراه هستند ، لازم است پیش از ارسال ، سفارش مشتریان ابتدا توسط مبل سپهر بررسی و در صورت تایید ، پردازش گردد. در این موارد پرداخت وجه و تسویه ، قبل از ارسال کالا الزامی است؛ در غیر اینصورت سفارشات با هماهنگی مشتری کنسل شده و در صورت واریز وجه ، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری عودت داده خواهد شد.
10 - تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافی نت ، پارک و مانند آن امکان پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل ، دقیق و قابل استناد باشد
11 - در رابطه با سرویس تحویل فروشگاه اینترنتی مبل سپهر ، سفارش درب اصلی ساختمان (منتهی به خیابان) تحویل داده می شود.
12 - لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی ، هر گونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت ، روی کالا افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند ، توصیه می شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالا روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی می شود که کاربران کد سبد خرید سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که مبل سپهر هیچ گونه مسوولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است ، ندارد.
13 - مبل سپهر جهت نمایش کالای قابل ارائه و سوابق فروش ، می تواند نمونه سفارش مشتریان را با تشخیص خود به عنوان کالای نهایی و نمونه کار به مشتریان معرفی نماید
خسارت در هنگام حمل و نقل
مبل سپهر همواره نهایت تلاش خود را می کند تا کلیه سفارش ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات ، تحویل به هر یک از شرکت های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و مبل سپهر تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری ، خسارت را جبران می‌کند.
آسیب های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش مبل سپهر اطلاع داده شود و کالا آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و سفارش به خدمات پس از فروش مبل سپهر ارسال شود.
محتوا
مبل سپهر نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویس های خود می کند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز شرکت های سازنده کالا استفاده می کند. لازم به ذکر است مبل سپهر تضمین نمی کند که توصیفات کالا و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد. اگر کالا ارائه شده توسط مبل سپهر دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است تنها راه حل ، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرایط اولیه است.
وب ‌سایت مبل سپهر هیچ گونه مسوولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحه های سایت خود و یا لینک های مرده نمی پذیرد. سرویس های سایت آن گونه که هست ارائه می شود و سایت مبل سپهر تحت هیچ شرایطی مسوولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که می تواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی ، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد.
سیاست قیمت گذاری
سیاست قیمت گذاری در مبل سپهر مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمت های ارائه شده برای کالاها در مبل سپهر قیمت های خرده فروشی است که غالباً توسط تولید کننده و یا تامین کننده آن کالا به صورت مصوب تعیین شده است و سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالای مشابه در بازار تعیین قیمت می شوند.
با نهایت احترام به کاربران و با توجه به طیف گسترده سبد کالاها ، مبل سپهر نمی تواند قیمت و موجودی نهایی کالا را قبل از سفارش گذاری به صورت قطعی اعلام نماید. در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسان هایی در بازار و یا اشتباه در قیمت گذاری ، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد ، مبل سپهر موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش‌ دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید. لازم به ذکر است در صورتی که کالایی پس ثبت سفارش شامل کاهش قیمت شود ، سفارش به روز رسانی و قیمت جدید اعمال می شود. قیمت کلیه کالاها با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانه‌ ای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمی کند و هزینه های بسته بندی ، ارسال و بیمه حمل کالا بسته به شرایط سفارش که در فرم سبد خرید اطلاع‌ رسانی می‌ شود ، ممکن است جداگانه محاسبه شود.
نمایندگی
مبل سپهر در هیچ نقطه ‌ای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویس ها و تراکنش های مالی از طریق دفتر مرکزی پردازش می شود. لطفا در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست ، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی مبل سپهر اطلاع دهید.
قوه قهریه
تمامی شرایط و قوانین مندرج ، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هر گونه از موارد قوه قهریه ، مبل سپهر هیچ گونه مسئولیتی ندارد.
مبل سپهر خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند ، لطفا در صورت مشاهده هر گونه تخلف، مراتب را از طریق کانال ‌های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.
ساعات کاری مبل سپهر
دریافت سفارشات آنلاین : ۲۴ ساعت شبانه روز
خدمات مشتریان : شنبه - چهارشنبه (به استثنای روزهای تعطیل) ۸:00 الی 24:۰۰ | پنج شنبه ، جمعه و روزهای تعطیل: 10:00 الی 22:۰۰
آدرس مبل سپهر
قم ، بنیاد ، خیابان شهیدان همتی ، کوچه 8 ، پلاک 29 ، طبقه همکف
شماره تماس مبل سپهر
ارتباط مستقیم با مدیریت
پست الکترونیکی مبل سپهر
شماره حساب ها
در صورت تمایل جهت پرداخت وجه سفارش به صورت حواله و یا کارت به کارت ، لطفا مبلغ سفارش را به
شماره کارت : 6037697599492805
شماره حساب : 0115542670006
شماره شبا : IR340190000000115542670006
بنام جواد میرزاوند نزد بانک صادرات
واریز نموده و تصویر رسید واریزی و شماره سفارش را به
شماره : 09932034461
در پیام رسان های تلگرام ، واتساپ و یا ایتا ارسال نمایید.
این مطلب را به اشتراک بگذارید
قوانین و مقررات مبل سپهر قوانین و مقررات مبل سپهر قوانین و مقررات مبل سپهر مبل سپهر
راه ارتباطی با «مبل سپهر»

آدرس : قم ، بنیاد ، خیابان شهیدان همتی ، کوچه 8 ، پلاک 29 ، طبقه همکف

پست الکترونیکی : info@mobl-sepehr.ir

تلفن پشتیبانی : 02532705305

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ای نماد - مبل سپهر
رسانه های دیجیتال - مبل سپهر
تمامی کالاها و خدمات این وب سایت ، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است
تمامی حقوق این وبسایت متعلق به سایت «مبل سپهر» میباشد